Użytkownik

niezalogowany

Portal Supernauczyciel.pl i Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli "Supernauczyciel" to efekt naszej znajomości realiów szkolnych i diagnozy potrzeb nauczycieli. Jego powstanie poprzedziły twórcze spotkania, ważne pytania, rozmowy, wymiany opinii i spostrzeżeń. Uznaliśmy, że mimo istnienia rozmaitych stron internetowych, adresowanych do nauczycieli, wiele osób wciąż szuka miejsca, które inspirowałoby do ciekawych zajęć, jak również wspierało w rozwiązywaniu problemów szkolnych. Nie jest bowiem tajemnicą, że system kształcenia nauczycieli w naszym kraju niewiele miejsca i czasu poświęca na praktyczne przygotowanie pedagogiczne do zawodu, w którym codziennością są problemy podopiecznych, klasowe konflikty, trudne rozmowy z rodzicami.

Zamieszczamy materiały wysokiej jakości, tworzone przez ludzi, którzy z pasją uczą i wychowują – pedagogów z wieloletnią praktyką, cenionych edukatorów i terapeutów. Dzielimy się pomysłami na ciekawe i wartościowe godziny wychowawcze, poradami, jakie tematy poruszyć podczas spotkań z rodzicami i jak zbudować dobre relacje z klasą i w klasie. Polecamy również materiały, które ułatwią realizację nowych wytycznych MEN, na przykład dotyczące uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi czy dokumentację i inspirujące pomysły na projekty edukacyjne.

Ciągle pracujemy nad kolejnymi materiałami i sukcesywnie powiększamy nasze zasoby, abyście znajdowali na tym portalu nowe inspiracje do satysfakcjonującej pracy. Wierzymy, że wielu z Was chce efektywnie wykorzystywać spotkania z uczniami – nie tylko przekazywać im wiedzę, ale i kierować ich rozwojem, kształtować dobre postawy, pomagać dokonywać świadomych wyborów. Bez tego nie ma efektywnego kształcenia, bez tego nie ma radości i satysfakcji z pracy. Chcemy pomagać w realizacji tych celów, pomagać w sposób dostosowany do szkolnych realiów, interesujący dla ucznia i praktyczny dla nauczyciela.

Życzymy wiele satysfakcji z pracy z Waszymi uczniami

Zespół portalu Supernauczyciel.pl

Regulamin portalu



Z wykształcenia jestem pedagogiem po specjalizacji Edukacja przez sztukę, absolwentką Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia w Łodzi (wydział instrumentalny, saksofon) oraz kwalifikowanym arteterapeutą. Pracuję jako nauczyciel muzyki w SP i Gimnazjum Stowarzyszenia Oświatowego „Twoja Szkoła” im. M. Montessori w Łodzi, gdzie oprócz zajęć dydaktycznych prowadzę także zespół szkolny, naukę gry na instrumentach (gitarze, flecie prostym, dzwonkach, bębnach djembe) oraz zajęcia tanecznei. Przez 5 lat prowadziłam zajęcia plastyczne i interdyscyplinarne autorskie zajęcia twórcze dla dzieci w Centrum Kultury Młodych w Łodzi.

Zajęcia artystyczne, zwłaszcza muzyczno-ruchowe, stwarzają przestrzeń do budowania kontaktu z samym sobą. To daje możliwość odkrywania swoich pasji i zainteresowań, które staram się rozwijać z dziećmi już od najmłodszych lat. Praca z wyobraźnią, kształtowanie postawy twórczej oraz rozwijanie umiejętności społecznych, to główne cele mojej pracy. Często sięgam do dramy oraz metodyki zuchowej, którymi od lat się interesuję.

Prywatnie jestem świeżo upieczoną żoną i właścicielką dwóch psów, z którymi uwielbiam spędzać czas na długich spacerach. Chętnie jeżdżę na rowerze i wędruję po górach. Ponadto, dużo czytam, maluję, tkam, śpiewam, gram na gitarze.

  Justyna Klimek
 

Ukończyłam Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Szkołę Wyższą im. Pawła Włodkowica w Płocku (specjalności: nauka o rodzinie i edukacja wczesnoszkolna), kurs przygotowania katechetyczno-pedagogicznego na Papieskim Wydziale Teologicznym w Warszawie oraz studia podyplomowe w zakresie diagnozy i terapii pedagogicznej oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Jestem także absolwentką Szkoły Tutorów Collegium Wratislaviense. Pracuję w Zespole Szkół w Starym Bosewie. Niedawno zostałam Certyfikowanym Trenerem I Stopnia.

W edukacji szczególnie interesuje mnie metoda tutoringu oraz ocenianie kształtujące, które postrzegam jako szansę na poprawę efektywności i jakości kształcenia. Współpracuję z ośrodkami doskonalenia, prowadzę szkolenia i warsztaty m.in. na temat komunikacji interpersonalnej, oceniania kształtującego, tutoringu.

Jestem koordynatorką projektów w Stowarzyszeniu Tradycyjnie Nowoczesnych dla Wsi.

  Anita Skibińska
 

Jestem absolwentką Studium Nauczycielskiego w Zgierzu, ukończyłam studia magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie w zakresie surdopedagogiki i studia podyplomowe w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie na temat „Rozwój, informatyka i pedagogika zdolności”.

Jestem nauczycielem dyplomowanym edukacji wczesnoszkolnej, informatyki i terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej nr 316 w Warszawie, metodykiem ds. edukacji wczesnoszkolnej, ekspertem ds. awansu zawodowego, liderem programu Intel. Nauczanie ku przyszłości, realizowanego przy współpracy firmy Microsoft.

Jestem współautorką pakietu edukacyjnego Zabawy z komputerem i autorką pakietu do zajęć komputerowych dla klas I-III (Wydawnictwa Szkolne PWN).

  Ewa Stolarczyk
 

Pracuję w Zespole Szkół nr 3 w Czerwionce-Leszczynach w województwie śląskim. Uczę języka polskiego. Mam duże doświadczenie pedagogiczne i metodyczne, uczyłam w szkole podstawowej, w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej. Lubię pracować metodą projektów i stosować inne metody aktywizujące.

Od 9 lat pełnię funkcję doradcy metodycznego, współpracuję z różnymi ośrodkami metodycznymi na Śląsku. Organizuję konkursy humanistyczne, jestem  wiceprzewodniczącą Wojewódzkiego Konkursu Interdyscyplinarnego.

Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania oświatą. Jestem egzaminatorem  oraz ekspertem MEN do spraw awansu zawodowego, autorką innowacji pedagogicznych, programów i publikacji edukacyjnych.

Uwielbiam odpoczywać w Tatrach.

 

  Małgorzata Pyszny
 

Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Obecnie pracuję jako psycholog w poradni psychologiczno-pedagogicznej i szkole podstawowej. Od trzech lat zajmuję się diagnozą, terapią dzieci i młodzieży. Prowadzę również konsultacje i warsztaty psychoedukacyjne dla nauczycieli i rodziców.

Od 2007 roku jestem związana ze Stowarzyszeniem na Rzecz Rozwoju i Pomocy „Q Zmianom”, gdzie współtworzyłam i realizowałam projekty edukacyjne skierowane zarówno do dzieci jak i do dorosłych. Interesuje mnie psychoterapia integracyjna, dlatego kończę Szkołę Psychoterapii w Ośrodku Intra w Warszawie.

Jestem mężatką i mamą Zosi. Moją pasją są górskie wyprawy i czytanie literatury.

 

  Barbara Kołtyś
 
«pierwszapoprzednia12następnaostatnia»

Strona 1 z 2
Nauczyciel i klasa/Efektywne nauczanie - Kreatywna szkoła; Wyjść naprzeciw uczniom, czyli nowe media w szkole     Nauczyciel i klasa. Samorząd szkolny - ABC samorządności szkolnej; Regulamin samorządu uczniowskiego     
 
Znajdż nas na
Facebooku